Tοξικά μέρη στον κόσμο..

8 σεξουαλικές τάσεις από την ελληνική και ρωμαϊκή μυθολογία

Αυτός ο Ρωμαίος ποιητής έγραψε βιβλίο του σεξ αιώνες before it was cool.
Το σεξ δεν είναι μια επινόηση του σύγχρονου πολιτισμού. Υπάρχει αιώνες πριν από εμάς και θα υπάρχει σίγουρα μετά από εμάς. Αυτές οι ακραίες σεξουαλικές τάσεις από την μυθολογία των αρχαίων Ελλήνων και Ρωμαίων, αποδεικνύουν πως ακόμα και η ακραία εκδοχή του σεξ, υπήρχε αιώνες πριν την ανακαλύψουμε εμείς.

Τα «σπίτια της χαράς» 
phalic
«Lupanare Grande», ελληνιστί «Τα Σπίτια της χαράς» ονομάζονταν και σίγουρα δεν σέρβιραν μέλανα ζωμό και μόσχο σιτευτό. Η πόλη της Πομπηίας  λίγο πριν την καταστροφή της, διατηρούσε την οικονομία της σε διαρκή ανάπτυξη, μέσα από τα «σπίτια», που ήταν αυτό που σήμερα περιγράφουμε ως μπουρδέλα, σε μια αρκετά «φτηνή» και υποβαθμισμένη εκδοχή. Προφανώς, όταν έβρισκες ταμπέλες όπως η παραπάνω στο δρόμο σου, ήξερες που θα βρεις το πλησιέστερο lupanare της πόλης.
Από εδώ η γυναίκα μου, από εκεί, η δεύτερη γυναίκα μου
3-15
Όταν οι Ετρούσκοι έγιναν τμήμα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, έφεραν μαζί και τον ιδιαίτερα απελευθερωμένο τρόπο ζωής τους. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες ήταν γνωστές για τον αρκετά απελευθερωμένο τρόπο που αντιμετώπιζαν το σώμα τους και τη γύμνια. Συχνά κυκλοφορούσαν γυμνές, απολαμβάνοντας την ερωτική συντροφιά περισσοτέρων του ενός άντρα- όπως φαίνεται και στην παραπάνω τοιχογραφία- ενώ ο γάμος ήταν μια αρκετά «ευέλικτη» έννοια και το «ποιος είναι ο μπαμπάς μου;», μια συνήθης απορία παιδιών.
Γυναίκες μόνες, περνούν καλά
contest
Ο μελετητής έργων του Αριστοφάνη Kenneth Reckford,  σε ένα δοκίμιο του, την «Αισχρολογία», περιγράφει λεπτομέρειες από την θρησκευτική γιορτή γονιμότητας των Θεσμοφορίων, όπου συμμετείχαν μόνο γυναίκες. Σύμφωνα με τα ευρήματα του Reckfored, κατά την -3ημέρη- διάρκεια των Θεσμοφορίων, οι γυναίκες απείχαν από κάθε ερωτική πράξη, αλλά συμμετείχαν σε «μαγικές» τελετές γονιμότητας, μιλώντας με hardcore βρισιές και προσβολές η μια στην άλλη και παίζοντας με παιχνίδια που θύμιζαν τα ανδρικά και γυναικεία γεννητικά όργανα.  Παρόμοια Σόδομα συνέβαιναν και στα Ελευσίνια Αλώα, όπου η κάθε γυναίκα μπορούσε ελεύθερα να εκφράσει τη σεξουαλική της διαστροφή, παίζοντας με φαλλικά σύμβολα και προκαλώντας με υπονοούμενα και άλλα kinky λόγια τις υπόλοιπες θαμώνες.
Φέρτε πίσω τα Βακχανάλια
carnival
Σύμφωνα με τον Mikhail Bakhtin, θεωρητικό της αρχαίας Ρωμαϊκής  λογοτεχνίας και φιλοσοφίας, αυτό που σήμερα περιγράφουμε ως «Καρναβάλι» είναι ανείπωτα βαρετό σε σύγκριση με αυτό που όριζαν ως Καρναβάλι στον αρχαίο ρωμαϊκό πολιτισμό, τουτέστιν, γιορτές καρναβαλιού όπως τα Βακχανάλια, περιλάμβαναν όργια με κρασί και σεξ μεταξύ πολλών συντρόφων διαφορετικού ή και του ίδιου φύλου, γιορτάζοντας την ιερότητα του φαλλού. Τα Βακχανάλια είχαν εμπνευστεί από τα Ελληνικά Διονύσια, όπου και εκεί συνέβαινε το Spring Break στην πιο έκφυλη εκδοχή που μπορείς να φανταστείς.
Πρίαπος, φίλος μας
priapus
O Πρίαπος ήταν ο θεός της γονιμότητας, προστάτης των αγροτικών ζώων, των φρουτοπαραγωγών φυτών, των κήπων και των ανδρικών γεννητικών οργάνων και η μεγάλη ντροπή των αρχαίων Ελλήνων, καθώς κατέληξε αρκετά πιο δημοφιλής στην αρχαία Ρωμαϊκή λογοτεχνία, παρά στην αρχαία Ελληνική.  Ίσως γι`αυτό να έφτιαξε το τεράστιο και σε διαρκή στύση πέος του (που «βάφτισε» τη διαταραχή του πριαπισμού) και ο μύθος για το καρτέρι που έστησε στη Λωτίδα προκειμένου να την βιάσει, λίγο πριν εκείνη προλάβει να μεταμορφωθεί σε δέντρο (Λωτός). Σήμερα, υπάρχουν τουλάχιστον 95 ποιήματα στην αρχαία Ρωμαϊκή γραμματεία που εξυμνούν τα προσόντα και την ανεπτυγμένη λίμπιντο του Πρίαπου.
Ιππώναξ 
share
Ο Ιππώναξ της Εφέσου, ήταν ένας ποιητής που χρησιμοποιούσε τα «γαλλικά» και κάθε είδους προσβολή, πιο συχνά κι από τον Eminem. Μια μέρα, έβαλε στο στόχο του την κόρη του γλύπτη Βούπαλου και προσπάθησε να την κατακτήσει. Όμως η άθλια, σχεδόν παραμορφωμένη όψη του, έφερε αρνητικά αποτελέσματα. Ενισχύοντας την απόρριψη, ο Βούπαλος έφτιαξε ένα άγαλμα του Ιππώνακα, τόσο άσχημο, που εκείνος από τη θλίψη του, πήρε μια σκληρή εκδίκηση: Έγραψε ποίημα για τον Βούπαλο, όπου περιέγραφε με σκληρές λεπτομέρειες την αιμομικτική σχέση του με την μητέρα του. Ο Βούπαλος οδηγήθηκε στην αυτοκτονία.
Οvidius maximum pornogerous est
ars
Αν υπήρχε ένας αρχαίος Ρωμαίος ποιητής που συνδύαζε τις διδαχές του Θάνου Ασκητή και το soft πορνό των 50 Αποχρώσεων του Γκρι, αυτός ήταν ο Οβίδιος. Ναι ο γνωστός, αυτό εξορίστηκε in terra pontica. Τα βιβλία του είχαν τίτλους όπως:“Amores” (Αγάπη), “Medicamina Faciei” (Φάρμακα για την Αγάπη) “Remedia Amoris,” (θεραπεία της Αγάπης) και το πιο γνωστό ήταν το «Ars Amatoria» (Η Τέχνη της Αγάπης). Η «Τέχνη» ήταν ένα ολοκληρωμένο βιβλίο για το πως να κάνεις μεγάλο χαμό στο κρεβάτι με τον/την σύντροφο σου.
Στο βιβλίο, ο Οβίδιος προκαλεί τους άντρες να εξαφανίζονται, ώστε οι γυναίκες να νιώσουν την έλλειψή τους, ενώ στις γυναίκες προτείνει στάσεις του σεξ για μεγαλύτερη απόλαυση δική τους, αλλά και του παρτενέρ τους, μιλώντας ανοικτά για ίσα δικαιώματα αντρών-γυναικών στη σεξουαλική απόλαυση. Φυσικά, τέτοια «προχωρημένα» δεν είχαν τόσους ένθερμους υποστηρικτές στη Ρώμη του 1ου αιώνα μ.χ,.γι`αυτό και ο Οβίδιος εξορίστηκε, κατόπιν διαταγής του αυτοκράτορα Αυγούστου.
Μαρτιάλης, αυτός ο Πρόστυχος
10-13
Ο Ρωμαίος με Ισπανική καταγωγή ποιητής Μάρκος Βαλέριος Μαρτιάλης, ήταν λίγο πιο πρόστυχος και αηδιαστικός από τον Tus, από κάθε -ανώριμο-δημοφιλές άτομο που χρησιμοποιεί βωμολοχίες για να γίνει  viral  σήμερα.
Στα 12 βιβλία των Επιγραφών, ο Μάρκος Βαλέριος Μαρτιάλης «έδινε» κανονικά την ερωτική ζωή των Ρωμαίων συμπολιτών του, με ατάκες όπως: «Ο Σερτόριος όλο αρχίζει διάφορα, αλλά ποτέ δεν τελειώνει τίποτα. Δεν πιστεύω ότι είναι ικανός να τελειώσει μια ερωτική πράξη.»
Η Επιγραφή του για τον Απίκιο, είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα:
«Απίκιε  δεν μιλάς καθόλου, δεν κακοχαρακτηρίζεις κανέναν, αλλά οι φήμες λένε πως η γλώσσα σου κάνει σκληρή δουλειά.»
Η συγκεκριμένη ατάκα δεν θέλει να μας πει πόσο βρωμόστομος είναι ο Απίκιος, αλλά εννοεί πως με τη γλώσσα του είναι τόσο επιδέξιος, που κάνει τον ερωτικό του σύντροφο να χάνει την αίσθηση του χρόνου.


Πηγή: RiseGr