Tοξικά μέρη στον κόσμο..

8 άκρως επιτυχημένα κόλπα marketing για την προώθηση προϊόντων

Άμα έχεις επιχειρηματικό δαιμόνιο, όλα πάνε καλά. 
Το τμήμα marketing είναι από τα πιο σημαντικά σε μια εταιρεία και πολλές φορές κάνει τη μισή δουλειά για την επιτυχία ή όχι ενός προϊόντος σε πωλήσεις και απήχηση.
Όχι δεν υπερβάλλουμε καθόλου. Ορίστε 8 απόλυτα επιτυχημένα κόλπα marketing που έκαναν εταιρείες σε καταναλωτές.
Taxi Mike
rb02-risegr
Aντί για αφίσες η συγκεκριμένη εταιρεία κυκλοφόρησε ένα χάρτη με τα cafe μπαρ και κέντρα διασκέδασης κι όλα τα όμορφα μέρη που μπορεί κανείς να πάει χρησιμοποιώντας τα ταξί της εταιρείας.
 HBO
kedrikimarketing-risegr
Για την προώθηση του τρίτου κύκλου του Game Of Thrones, γιγαντιαίοι δράκοι εμφανίστηκαν σε σελίδες εφημερίδων και περιοδικών ακόμα και σε κτήρια.
Marlboro
rb04-risegr
Kάποτε οι καπνιστές των Marlboro είχαν μάθει να τραβάνε τα τσιγάρα από το πακέτο χωρίς να το βγάζουν από την τσέπη τους. Αυτό σήμαινε πως οι άλλοι δεν έβλεπαν τη μάρκα των τσιγάρων. Έτσι η Marlboro έβγαλε νέα πακέτα τα οποία για να τα χρησιμοποιήσεις έπρεπε να τα βγάλεις από την τσέπη.
IKEA
rb05-risegr
O τρόπος που είναι φτιαγμένα τα καταστήματα IKEA και η κλήση που έχουν δεν είναι τυχαία. Επιτρέπει στον καταναλωτή να βλέπει κάθε αντικείμενο που πωλείται από διαφορετικές γωνίες, αυξάνοντας έτσι την επιθυμία για αγορά.
Harley-Davidson
rb06-risegr
H Ηarley είχε κάποτε υποσχεθεί μεγάλες εκπτώσεις σε όσους έρχονταν στα καταστήματά της με Tattoo το logo της εταιρίας.
Pampers
rb07-risegr
Κάποτε ένας χημικός μηχανικός ο Victor Mills, βρέθηκε μπροστά σε μια εξαιρετική ιδέα, όταν βοήθησε την κόρη του να αλλάξει τα μωρά της και είδε πως οι πάνες έπρεπε να πλυθούν και να στεγνωθούν για να χρησιμοποιηθούν ξανά. Κάπως έτσι γεννήθηκαν λοιπόν τα Pampers, αφού εκείνος σκέφτηκε τις πάνες μιας χρήσης.
Ανδρικά και γυναίκεια ξυραφάκια
3urafakia(2) (1)
Οι διαφημιστές κάνοντας έρευνα αγοράς διαπίστωσαν ότι άλλες είναι οι καταναλωτικές συνήθειες των ανδρών και άλλες των γυναικών. Οι γυναίκες, όπως είναι λογικό, είναι διατεθειμένες να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε προϊόντα ομορφιάς από τους άνδρες. Γι’ αυτό, αν και είναι ίδια σε λειτουργικότητα, τα ξυραφάκια προορίζονται για κάθε φύλο ξεχωριστά και έχουν αντίστοιχα διαφορετικές τιμές. Το ίδιο συμβαίνει με κάθε προϊόν ομορφιάς που απευθύνεται και στα 2 φύλα.
Starbucks
rb08-eisegr
Κάποια στιγμή άνοιξε ένα cafe με πολιτική αντι-starbucks με διαφορετική αισθητική, μουσική και service. Τα Starbucks το αγόρασαν και ενίσχυσαν κι άλλο το στυλ του, με αποτέλεσμα ακόμη κι όσοι αντιπαθούν την λογική του Starbucks να δίνουν εν αγνοία τους χρήματα στους ίδιους ανθρώπους.

Πηγή: RiseGr