Tοξικά μέρη στον κόσμο..

Χρήστης του Reddit ρωτά: «Τι θα κάνατε αν δεν ήταν τόσο «θηλυπρεπές» ή κοινωνικά «μη αποδεκτό»;

Εδώ και χρόνια οι γυναίκες μάχονται να υπερνικήσουν τα στερεότυπα των φύλων που τις θέλους να μπορούν ή να μη μπορούν να κάνουν συγκεκριμένα πράγματα. Αυτό ωστόσο είναι κάτι που αφορά και τους άντρες, αφού πρέπει καθημερινά να αποδεικνύουν  τον ανδρισμό τους αποφεύγοντας δραστηριότητες που τους αρέσουν με το φόβο ότι θεωρούνται γυναικείες.

Ένας χρήστης του Reddit ρώτησε: «Τι θα κάνατε αν δεν ήταν τόσο «θηλυπρεπές» ή κοινωνικά «μη αποδεκτό»; Από το ποιος κάνει την πρώτη κίνηση σε μια αγκαλιά μέχρι το να παραγγέλνουν φρουτώδη κοκτέιλ αντί για μπύρα, οι απαντήσεις θα σας εντυπωσιάσουν....
  • Είναι πολύ απλό βασικά, αλλά τα κορίτσια μυρίζουν φανταστικά. Έχουν αυτές τις λουλουδιαστές, φρουτώδεις και γλυκές μυρωδιές. εύχομαι να μπορούσα να μυρίζω τόσο ωραία συνέχεια χωρίς να με κοιτάνε περίεργα και να σχολιάζουν.
  • Ένα βράδυ, η κοπέλα μου αποφάσισε να βάλει μια θεραπευτική μάσκα στο πρόσωπό της. Οπότε σκέφτηκα εγώ γιατί να μην έχω δέρμα τόσο ωραίο και απαλό; Τώρα έχω εθιστεί και τις βάζω τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα.
  • Λοιπόν, πάντα ήθελα να κάνω αποτρίχωση νότια του... καβάλου και όταν τελικά το έκανα, το αποτέλεσμα ήταν τέλειο! Θα έπρεπε να έχω καταπιεί την υπερηφάνειά μου και να το κάνω νωρίτερα.
Πολλοί τόνισαν τον προβληματισμό τους με το ντύσιμο, ενώ παραδέχτηκαν ότι δεν είναι ντροπή να φοράς κολάν.
  • Αν δεν είχα πέος, θα φορούσα μόνο παντελόνια yoga.
  • Αγόρασα μερικά φλις μακριά εσώρουχα που λίγο πολύ θυμίζουν φλις κολάν. Είπα στη γυναίκα μου ότι τώρα καταλαβαίνω 100% γιατί φοράει κολάν και παντελόνια yoga σε κάθε ευκαιρία.
  • Είναι τέλεια. Τρέχω φορώντας κολάν όταν έχει πολύ κρύο και τα πόδια μου δεν κρυώνουν καθόλου.
Το ίδιο ισχύει και για τα χόμπι, αφού πολύ χρήστες ομολόγησαν πως αν δεν το θεωρούσαν «γυναικείο» θα άρχιζαν το ράψιμο ή το πλέξιμο
  • Ειλικρινά, πιστεύω ότι θα άρχιζα το πλέξιμο. Θεωρώ τέλειο το να φτιάξεις μια κουβερτούλα και να τη χαρίσεις σε κάποιον, ο οποίος κυριολεκτικά θα τυλιχτεί στο δώρο που του έφτιαξες.
  • Θα έπλεκα ανελέητα αδερφέ. 
 
 
Πηγή: AthensVoice 
 
 
# Το διάβασα χθες, στην αρχή ήμουν διστακτικός να το ποστάρω, να μην το ποστάρω;! Δεν γαμιέται λέω το πόσταρα. Οι γνώμες όλες δεκτές. Ποιός είμαι εγώ να κρίνω τον καθένα, σε άλλον αρέσει το πλέξιμο.. οκ νορμάλ. Σε άλλον αρέσει η φούστα (να φοράει φούστα).. δεκτό και αυτό. Εγώ δεν προτίθεμαι να κρίνω κανέναν.